1,2,3,4,5....

Idag har jag räknat till 10 NÅGRA ggr.... ibland känner även jag att de blir lite mkt.

Tuva har varit vaken x antal ggr inatt, nu vägrar hon sova...Har försökt i flera flera omgågar men icke! Hon ska bara inte. Jag är orolig för att örat spökar igen, men hon har ju ingen feber... Öroninflamation utan feber??? Hon är jättegnällig och behöver sova men vägrar.

Vilmer han pratar I ETT I ETT...javisst, gulligt, underbart sött mysigt ja allt det, ska vara glad att han pratar mm...men just nu önskar ajg bara LITE stillhet... Regnet de har ju öst ner sen vi vaknade och har ingen lust att gå ut i de vädret. Nu visar sig liiiite liiiite sol, så vi får se!

Kl 14 ska Tim hämtas, sen ska jag lämna Tuva & Vilmer hos mamma och köra ner till Vellinge för att klippa Tim, sen hämta barnen igen och mannen nånstans. Hem göra oss klara och 17.30 ska vi vara borta.

Nä, dags att vagga runt med Tuva igen för gång 746 idag... Är så less på alal dessa sjukdomar med sjuka gnälliga, trötta, pipiga barn. Älskar mina barn över allt annat och har ett stort tålamod men idag känner jag bara bläääää.

VILL HA SOMMAR SOL, PIGGA GLADA, FRIIIIIIISKA BARN SOM KAN SPRINGA RUNT OCH BUSA UTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0