2 vuxna 5 barn & middagstipset!

Vi e grymma, visst e vi Christel;-) Det ÄR en utmaing att sticka på fiskeutflykt med 5 barn i åldrarna 7 mån, 3 år, 7 år & 2 st på 9år! Vilmer vill såklart vara EXAKT på samma punkt som Tim... Tim & R vill inget annat än att vara själv=) Men jag tyckte vi skötte de fint! Tillslut va vi trötta och några Ville hem, precis då blev tim arg på sin lina och sitt spö och ville med hem.

Nu är vi aif hemma, med frisk luft i lungorna!

Barnen leker och jag ska göra ett försök att börja på middagen!

Köttfärslimpa med rotsaker-allt på ett fat det är dagens middagstips!

Kommentarer
Postat av: Christel

Ja du...jag e helt slut.....den friska luften tar ut sin rätt....:-)))

Jag sände hem Tim när vi skulle äta...o tänkte att vi skulle ha en lugn o skön tv afton...ner till affären o handla lite annat gott än Ö o B godiset...då kläcker Robin ur sig att han pratat med Gustav o att han var på väg.....BLIR SÅ TRÖTT....hahaha...visst e det härliga pågar vi har men ibland vill man bara vara...men vi får väl vänta hm...typ 10 år till....så.....nu blir det en liten stund där o sedan får jag min KVÄLL....hahaha

Ha en mysig kväll....FÖR DET SKA JAG HA NÄR JAG FÅR:...LOL

2010-04-02 @ 18:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0