Blåljus och medvetslös...

Blåljusen har passerat yra inne i vårat område idag, märkligt dom inte kan hitta rätt här, vi bor ju inte mitt ute på landet precis! 2 brandbilar & 2 ambulanser. Tim & Vilmer på helspänn förståss:-)

Tuva & jag försökte sova... Sova ja, de har väl blivit sådär på den punkten idag. Efter 10 timmars nattjobb e de ju skönt att få sova, eftesom jag har 2 nätter till att klara av. Familjen har skött sig fint, bara Tuva som gnällt en hel del och varit ledsen. Hon har varit kinkig sista 3 dagarna, kanske fler tänder på gång. De e som jag sovit fast ett öra varit vaken och registrerat allt. Dessutom va de länge sen ajg jobba nu, nästan ett helt år. Men kul va de iaf!

Skönt att bara få vara Sandra!

Snart står midagen på bordet, ska bli ljuvligt gott!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0