De-da-da-de-e-de-da

Tuva sitter på golvet med sin låda framför sig med hennes leksaker i.  Att sitta där själv, plocka i och ur lådan, tugga och undersöka är spännande. Ur munnen bubblar ljuden fram!

Kärlek till min Tuva!


Ikväll ska min stora prins ha träning igen. Nu borta på Piläng, beroende på vädret så kanske vi går dit hela familjen idag. Skönt nu när det är så nära hemmet igen. Annars tar Tim och jag cykeln dit.

Fick höra från mamma idag att Tim ska vara stolt och trygg med att hans mamma (jag alltså) skyddar honom med näbbar och klor!
DE kan ni alla skriva upp att jag gör både med Tim, Vilmer och Tuva! Tim skyddar jag nog lite extra mkt och med honom håler jag mig på ständig vakt. Jag är som en svanmamma med sin unge:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0