Hemma igen efter en kanon kväll hos C&L. F...

Hemma igen efter en kanon kväll hos C&L. Fantastiskt god middag som vi alla varit med och bidragit till. M&M ni kan redan nu skicka över potatis receptet, så gott!!!!!!!!! Så kära bloggläsare, inom kort har ni ett nytt recept med sötpotatis som huvudingrediens att prova! När vi körde hem va klockan väl 22:45 vi va trötta och längtade efter sängen. När man va yngre de va ju då förfesterna drog igång....innan kl slagit tolv va man ju aldrig ute... har man blivit gammal??? Väljer att kalla det för närvarande förälder, mina barn går upp mellan 06-07 iaf och kräver då min fulla uppmärksamhet. De hade jag aldrig orkat om vi hållt på halva natten. Tack och gonatt!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline Huff

Narvarande foralder! Later bra - ska jag anvanda for jag klarar aldrig att stanna uppe nufortiden.

2010-05-04 @ 18:40:58
Postat av: sandra

Javisst låter de bra men ligger ju sanning i de:-)

2010-05-04 @ 20:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0