Pizzafix och playdate!

En supertrevlig fredag är över!
Anna och barnen kom hit i em. Kidsen har lekt superbra och Anna och jag har haft tid att babbla en massa.

Vi har varit flitiga och gjort egna pizzor idag, riktigt gott och massvis över till Jonas ikväll. I detta pizzabak blev de panikskratt, att man ska behöva en instruktionsvideo för att öppna en pizzadegs rulle är ju galet. Men de skulle behövas. Jag hade köpt 3 st färdigkavlade pizzadegar och där fanns inget problem. Men sen kom vi till den Anna tagit med sig, vi va oroliga att inte 3 skulle räcka-HUR vi nu tänkte där??? Men den va iaf packad som i en konservburk och jag fram med konservöppnaren och började öppna den...de sa bara poff så liksom pös degen upp som en vulkan upp ur locket-DIREKT de kom luft...hahhahahahah fy fasen vad vi skrata, de såg så sjukt ut... Vi eller jag läste inte så noga. En sån burk måste köpas igen och se om vi lyckas öppna den rätt!!!! Men kul hade vi iaf Anna under den händelsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0