Vi snorar, nyser, snörvlar och hostar........

Vi snorar, nyser, snörvlar och hostar..... Vilmer blev dålig i söndags med rälig hosta, sen kom snuvan och idag kom febern....38.1 så ingen jättetemp men trots allt feber ändå. Denna månaden har Vilmer varit på dagis 3 dagar och de va förra veckan.... igår hemma och idag hemma iaf... JAG känner mig dunder förkyld men det är allergin som slagit ut mig... skulle så gärna velat bädda ner mig i soffan och glott på tv en hel dag. Den sjuk lyxen försvann när man fick barn. De e något jag kan sakna, att när man är sjuk, har migrän el nått sånt och man bara VILL ligga för att kurrera sig. De går liksom inte, kroppen skriker efter att få vila men rollen som mamma är inget man då kan välja bort. Tänk att få ligga ner i soffan en heeeeel dag...Åh så skönt de skulle vara. Nu får jag njuta av tiden fram till Tuva vaknar. Gick upp 06:25 med Vilmer, natten varit sådär så vi är lite extra trötta idag....speciellt Jonas som dessutom gick upp 04:45!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0