Bland gelé, brödbak och saft!

Min underbara man som kämpar på med att vi ska slippa halvabrikat och få ärska varor är underbar!!!

Idag har han gjort 2 liter svartvinbärssaft, de blir många många goda glas saft, han har även gjort egen svartvinbärsgelé OCH bakat nyttiga bröd till mig! JAG ÄLSKAR DIG!

Annars har ordningen återställts, GRANNARNA är hemma och barnen är ÖVERLYCKLIGA!
Vilmer har saknat Benjamin såååå mycket så idag va de glada miner när dom kom hem! Tur de inte är några långresor Carita!

Ikväll ska Jonas & Vilmer på Cirkus Maximum här i Lomma. Imorgonbitti ska Tim och jag upp kl 7(!!!!) för att bege oss iväg på några timmars fiske! Ska bli mysigt med bara vi två!

Hittade ett gott recept idag på en sallad på grillade grönsaker. Just nu är jag sugen på ALLT jag bestämt mig för att inte äta sen ett tag tillbaka...coca, hamburgare, choklad .....mmmmm älskade choklad:-(...ljust bröd, chips, pommes, feta såser, vin, öl, cider....hua men jag ska ge kroppen en kick med mkt träning och bra mat!
Skulle gympat idag men då jonas åker iväg på cirkus har ajg ingen barnvakt så de blir en powerwalk istället ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0