Börjar närma sig nu!

Fick sova till 7:30 idag också-underbart!!!

Tog en powerwalk igårkväll efter middagen, 50min i ett rasande tempo! Ordentligt svettig och slut i benen när jag kom hem!
Tänkte undersöka om dom har IW på F&S här i Lomma, verkar vara en kul och jooobbig träningsklass!

Idag firar Jonas & Jag 5 årig förlovningsdag!!!!!
Ikväll blir de en god bit mat och ett glas vin!

Nu börjar de närma sig mot både Jonas överraskningsdag och 30&1års festen!!

Underbara svärmor ska hjälpa mig baka lite kladdkakor!!! Alla engångsartiklar är inköpta, mina föräldrar fixar öl & vin, maten ska beställas och kommer färdig hit!

Ska ringa idag och bara checka av de sista till den 11e då Jonas får sin 30års present av mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0