de går så fort..

bar precis ner Tuva för trappan eftersom hon sovit middag, satte henne på golvet Tim kallade och ville bara få hjälp med studtmattan...när jag varit där ute i 30sekunder kom jag på GRINDEN....for in och högst uppe med bara ett trappsteg kvar fanns Tuva...lycklig över att ha fått gå i trappan själv! Mitt hjärta hann dock stanna innan jag såg henne och hon va i min famn...UNGE!

Träningen klar för idag! Snabb gång 2km, SPRANG sen 1km, gick snabbt igen 1.3km och sprang igen 700m! Så har iadg sprungit 1.7km och känner mig så stolt över mig själv!!!!
Min 5km runda är nu nere i 40min och är nu nerpressad ytterliggare 2 min sammanlagt har jag ökat tempot oh krymt tiden 15min!
När jag kom tillbaka blev det 50 situps och 10 armhävningar också.....plus 1 liter vatten!!!!

Lunchen bestod av en stor tallrik grönsallad, några skivor parmaskinka & lite färskriven parmesan! Supergott!

Tim har idag mest varit i poolen hos grannarna eller spelat tv-spel.

Jonas och jag skulle ha lite myskväll då jag varit nere på fiskeboden och köpt oss varsin räkmacka men sen ringde jobb och hade kriss inatt...pengar behövs så jag tackade motvilligt ja!
Pengar löser inte allt men för oss som inte har så mkt skulle de hjälpa enormt!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carita

De enda som kan påstå att man inte blir lyckligare av pengar, är de som är födda med dem...

2010-08-10 @ 23:12:15
Postat av: sandra

Precis!!!!

2010-08-10 @ 23:22:36
Postat av: Caroline

Duktig du ar som bara blir battre och battre.



Har ocksa hittat Sofia 2 ggr i trappan - halvvags uppe. Hjartat stannar och man ar i allmant chock tillstand - forsoker att inte skrika sa man skrammer dem. ungar!

2010-08-11 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0