Förbannade omklädningsrum!

Att prova bikini kan nog ge vem som helst ångest!
Speglar överallt och detta LJUS som inte lämnar något åt slumpen..usch fy ångest fy fan nu jävlar är de träning 6 dagar i veckan och stenhårt med matintaget. Fast på maten känner jag att jag är himla duktig!
100% fullkornsknäcke på morgonen och lättmjölk att dricka, lunch en stor sallad och lite olivolja som dressing och middagen kommer 5 av 7 dagar varje vecka från Linas matkasse resp Mat i veckan är recept framtagna av dietist. En frukt under dagen och en massa vatten så känner mig flitig där!
Skulle vägt mig idag men hann inte så får fixa de nästa vecka. Ska bli spännande och se vad som hänt.

HIttade tillsut en bikini som jag är väldigt nöjd med iaf!

Idag har Jonas och jag haft en skön dag på stan, mest vandrat runt ute i solen. Till unch blev de en sallad på Bageri cafeét på Gustav A torg, solen värme fint! Räksallad med ägg och vinägrett som dressing, i glaset VATTEN!
Trots mkt promenad i Jonas takt=snabbt så snörande jag på mig skorna och for ut på en 5km runda!

Till middag blev de rödbetssoppa, ädelostcreame & vitlöksbaguette!

ÄR SÅÅÅÅÅ STOLT ÖVER MIN LILLE KILLE VILMER min älskling han har varit på bio med pappsen idag & sett Toy Story 3! i TVÅ timmar har han som bara är 3 år suttit helt still och förtrollad av filmen. DUKTIGA DUKTIGA VILMER!!!!!!!!!!!!!!!!! Tyckte de va så kul och spännande och somnade direkt i bilen sen. GULLUNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0