Fullspäckad men avslappnat!

Så har de senaste 2 dagarna sett ut=)

Igår va min syster Marie här med man och barn. Elvin har blivit så stor och pratar massor! Vi fick en heldag ihop med bagelfika, promenad med glasshopping, lekplaatsbesök, bus i trädgården och grillning på kvällen.

Morgonen började med att Tim for ut i trädgården och såg att Benj va hos grannarna-STOR LYCKA-Tim fick snabbt på sig kläder och blev klar. Sen hade jag tillslut hela familjen Mould här inne så de blev bagelfrukost här! Mysigt med sällskap och spontanfrukostar!!!!
Vid lunchtid kom mina föräldrar, blev kalops till lunch som jag hade kvar, sen bytte Roland om direkt, klippte gräsmattorna och rensade ogräs-TACK BÄSTE FAREN! Vilmer har hjälpt morfar med trädgårdsarbetet, vilket såklart varit himla spännande!

I telefonen kom aviserings sms från H&M, äntligen kom mina kläder!!!
Är så nöjd!!!!!!!!!!! Va länge sen ajg unna mig lite kläder, de flesta klädpengarna går till barnen...man prioriterar ju dom också=) Men idag kom så mina efterlängtade TREGGINGS ( som jag förälskat mig i) och 3 tunikor i olika modeller men alla vita och marinblå randiga! Såååå fina tycker jag dom är! Även ett par mörkrosa hello kitty leggings till Tuva med silvriga hello kitty tryck överallt! Hon blir så tuff i dom, älskade lilla ungen.

Nu ikväll har Cissi & Lasse varit här, precis lika trevligt som alltid!!!! Kräftskiveplanering igång inför den årliga kräftkalajset=) Längtar <3

Nu ska vi krypa till kojs. natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0