Powerwalk & Toys r us!

Började dagen med min 5km runda! 45min gick jag på idag med 2 små sträckor där jag joggade! Tjohoo till mig:-) Imorgon ska jag försöka komma iväg på gympan om jag hinner, cirkus imorgon för Jonas & Vilmer så får se hur vi hinner!

Igår körde vi en tur nere på Österlen, första stoppen blev på Olof viktors bageri! Ekologiskt och allt från grunden, inga färdiga pulver utan allt bakas enligt gammal tradition i stenugn och på surdeg görs allt bröd-SÅÅÅÅ GOTT!!!!

Vidare färd genom lite småbyar mot Simrishamn (vi kände oss något stressade då Tuva bara skrek i bilen, så blev inte så lugnt och behagligt som vi tänkt oss....) I Simrishamn tog vi en promenad i hamnen och käkade glass (lyckades också tappa den enda nappen Tuva hade med sig.....)
I hamnen stötte jag på min gamla arbetskamrat och hennes dotter med familj!

Idag fick vi sova till 8:30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NÄR våra barn senast sov så länge kan jag inte minnas, sovmorgon!
Efter promenaden blev de frukost, hemmafix, svartvinbärs plock så Jonas kan göra en massa saft!

Sen mötte jag upp svärmor för lite presentshopping till Tuva. Blev en fin docka som ska vara från min mormor och farmor köpte älvornas stövel från Play2learn.



Nu har jag sjunkit nmer i soffan, underbara svärmor har åkt hem, Tuva sover och jag hoppas Vilmer snart gör detsamma,.. Jag hoppas få lite sömn innan ajg ska bege mig iväg och jobba natten på kronodal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0