Cowboysoppa!

VILKEN god soppa det va till middag från Linas! Toppade soppan med en klick grekisk yoghurt också, en bit bröd till så hade det varit full pott! Kommer absolut ätas fler ggr!
Barnen är i säng nu så lugnet råder! Tim önskade hamburgemacka till kvällsfika & då slog det mig att trots medicin ggr idag så har han ätit riktigt bra! SKÖNT!
Frukost:näringsdryck
Lunch:Hamburgare m ketchup & stort glas fet mjölk
MELLANMÅL:TVÅ mackor med ost & saft
Middag:Hamburgare med potatisskivor i ugnen. 1 glas apelsinläsk & 1 glas fet mjölk.
Kvällsfika:Hamburgare på rostbröd & 1glas fet mjölk!
Jag vet....mycket hamburgare! T äter inte så många olika maträtter och kör oftast fast i perioder i vissa saker. Just nu är det pannkakor & hamburgare som toppar listan. För HAN finns det inget problem att äta hamburgare ggr 3 och dietisten jublar så då är alla nöjda! Vi har startat 5kg upp i vikt på honom...inte lätt men sånna här dagar gör ändå att jag som mamma mår lite extra bra! En dags kan även se ut så att det enda intaget är näringsdryck och kvällsfika bara....alltså ingen lunch, inget mellanmål & ingen middag så då förstår ni att det är en lyckodag idag!
Jag längtar till den 25e december när T öppnar sina julklappar, han kommer vara den lyckligaste killen på jorden! Min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0