Gott nytt år!!!!!!!!!!!!!

Så va snart detta året slut!
Jag firar in de nya året med att jobba inatt. Jonas jobbar nu fram till kl 22 sen far jag vidare ner till mitt, så är det i våra yrken!
Dom sista timmarna på 2010 firar jag ihop med mina äskade barn. Tim har fått bestämma meny idag & tillsut blev det schnitzel, krocketter & bearnaiesås. Pommac i glasen & till dessert kladdkaka med glass!
När dom små lagt sig ska Tim & jag krypa upp i hans säng för att titta på film (Trollkarlens lärling) käka chips & godis! Kan man ha de bättre som mamma?? Ska bli riktigt myyyyyys och jag får njuta av ännu en kravlös dag! Gårdagen va underbar som jag längtat efter det lugnet!
Va iväg en kort sväng på Nova för att köpa ordentliga vinterstövlar till Tuva inför dagisstart, men jag får panik och toss på allt folk nu i rea-tider! Va snabbt hemma igen!
TACK SNÄLLA MARKUS & MARIA som bjöd in mig och barnen att vara med ikväll. Tyvärr fick jag tacka nä pga bilbrist & att T e här. Fina vänner saknar er så, men snart ska vi ses!
Har mått sådär sista tiden, bara varit väldigt mycket. Ibland tar orken slut och de gjorde den här om dagen... Men nu e jag tillbaka igen och mår bra igen! Några lugnar dagar utan stress, krav och Jonas hemma va min medicin!
Min fina familj vad jag älskar er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0