Storstädning, julgodisbak & mysdag!

Förmiddagen innebar storstädning av hela huset och tvätt! Fins roligare dagar, mn de måste ju också göras!
Vid 15-tiden packade familjen in sig i bilen och for in till mina föräldrar för den årliga julgodisbakardagen  & middag. Vilmer & Elvin har busat en massa. Dom har så mycket ut av varandra nu. Vilmer hade sitt marsvin med sig. Tror syster min får utöka Elvins julklappar, för en sån liten sak vill han med ha!
Till middag fick vi en favorit-Rolands pannbiffgryta! Guuuuuu sååååååååååå gott det är!
Väl hemma igen hade jag 2 barn att lägga, när välling va gjord, bok vald, nappar hittade osv va klart gick de smidigt. Dom somnade lugnt och gott som vanligt mina älskade finaste ungar!
Jag har sjunkit ner i soffan med onyttigheter framför mig!  Gott gott!

Kommentarer
Postat av: Linda

God fortsättning på er!

Hoppas att ni har haft en bra jul!



Grattis till Tim på hans 10 års dag i dag (för visst är det i dag? :-)) Tänk att han är så stor nu, det lilla pyret jag såg på patienthotellet :-)



Ha en trevlig nyårsafton och ett riktigt gott nytt år!



kramar

Linda

2010-12-29 @ 19:57:23
Postat av: sandra

Tack Linda!!!!!! Visst är det idag:-) ja tänk va, lillskiten! Kraaaam!

2010-12-29 @ 20:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0