Parasoll & stolar!

JIPPPPPIIIIIIIIIIIII ÄNTLIGEN hittade jag ett stort fint parasoll!!! Ville ha ett på 4 diameter..men jag gav tillslut upp...alla dom va slut. Så nu blev de ett marinblått på 3.5m i diameter istället, blev ju nästan som ajg ville! Dessutom hade dom 30% REA på både parasoll och foten! Så vi fick även 4 nya köksstolar=) Jippi NOOOO MORE J*vla metallben som låter mot klinkergolvet, hatar dessa stolar! Grrrrr

Men tackar svärmor att vi ändå fått (lånat) dom nu i ett antal år:-)

Nu är grissinin på jäsning, mannen vid grillen, Vilmer ser på Aladin & Tuva klättrar på allt hon kan som vanligt, hon måste varit apa i sitt förra liv...
Jag njuter av en öl och längtar tills måndag då vi ska fira med grannarna och äta GOOOOOOOOTT, eller hur darling Carita ?=)

Vilmer har sjungit massa barnsånger för oss idag, hjärtat smälter...fina underbara Vilmer!!!
Känner mig lycklig & glad!
Jonas-du är min stora kärlek & jag älskar dig mest av allt med barnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0