STORT BESLUT!

Vi tog förra veckan ett stort beslut som betyder mycket för oss!!!
Vi har beslutat att vår bröllopsresa till Kap Verde ska vara HELT barnfri! När vi bokade resan så planerade vi att Tuva skulle åka med oss och bokade med henne. Men förra veckan va vi alltså inne på resebyrån och avbokade henne. NU känns detta beslut HELT rätt. Mina föräldrar ska bo här hemma och mamma har tagit semester för att ta hand om Vilmer & Tuva.
För Jonas & mig betyder såklart denna resan otroligt mycket. Vi får en hel vecka att bara rå om varandra, njuta, mysa och bara vara VI. Det känns som en otrolig lyx!!!!

Så här ska vi snart få hämta nya krafter, ladda batterierna och bara njuta av varandra!!!
http://www.fritidsresor.se/resa/kap-verde/sal/santa-maria/clubhotel-riu-funana/?season=vinter-10-11

Igår va Markus & Maria här med barnen. Blev en kanondag, med god middag (bara en aning för stark), ungarna busade hejvilt & vi vuxna hann prata!

Det blev Bergsköttbullar med ris & Navajotunnbröd till middag!

Idag kom svärmor ut till mig. Och som vanligt har hon stenkoll på vad som gör mig lite extra glad! I min hand hamnade nämligen ett CD fodral! ALBUMET MED RASMUS SEEBACH!!!!!!! Han e såååååååå himla bra!! Tjohooo nu kan jag spela han i bilen när jag vill=)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad harligt det later for er med en barnfri semester. Modigt ocksa tycker jag - man blir val lite tuffare nar man har nagra barn. Jag maste bli lite tuffare att lamna Sofia haha. Sen kan vi ju inte "ova" sa ofta eftersom ingen av var familj bor nara :(

Ha det skont pa semestern och njut av varandra!

2010-07-28 @ 17:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0