Vilken natt....

Jonas jobbade inatt och igår kväll satt jag där framför tv:n och kunde som vanligt inte sova. Nervös för alla ljud och tron att sveriges värsta inbrottstjuv med liga skulle göra inbrott...Men så tillslut vid 23:30 tänkte jag att de nog va dags att hoppa i säng. Skulle precis rulla ner i sovrummet på ovanvåningen när jag ser 3 tonårskillar susa förbi och SNOR MED SIG VILMERS SPARKCYKEL!!!!!!!!!!!!!!! Va fullständigt vansinning, men kunde ju inte galla eftersom Tuva sov i rummet bredvid och precis varot vaken... Puls på 300, i ilska och iver  slängde jag iväg ett sms till carita som va vaken! Ut på facebook där christel va online! Så de sluta med att carita kom hit och passade barn, jag & christel far runt på våra cyklar på tjyvajakt! Tjuven hitta vi inte men borta vid statoil på en grushög stod lilla Blixten! Så nu är han åter hemma igen. En ovetande Vilmer kan fortsätta fara runt på sin spark!

När jag sen kom in efter nattfärden vaknade Tuva, pigg & gla...sen somnade inte den lilla spättan igen förän kl 02:30!!!!!

går va vi också iväg på F&S knattegympa i alnarpsparken! Vilmer tyckte de superkul & jag fick mig också ett pass=) På måndag e de dags för mitt gympapass och tisdag drar vi igång med spinning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0