Den är här!

Nu tror jag sommaren är här!
Vi har haft några fantastiska dagar. Inte gjort något speciellt, att ha en egen relativt stor trädgård med en mega studsmatta, egen sandlåda, stort trädäck, solstolar att lata sig i de betyder mkt nu när sommaren kommer! Barnen har varit ute från morgon till kväll. Vilmers ben är fulla av små blåmärke och små rivmärke-alltså vittnar om sommar med mkt utelekar!

Igår kväll drog vi oss här ifrån, nanny Maria tog hand om barnen medans Vi, Karin & Rolf och Inger åkte till Daniel Berlin krog oh intog 8 olika rätter i världsklass!!! Underbart att titta på och lika underbart att äta!

Idag tog jag fram vår lilla plaskpool och fyllde den med varmt härligt vatten! Tuva har befunnit sig i ett lyckorus, plaskat så de va vatten överallt vilket inte gör något eftersom vi är ute. Vilmer badade bara en kort stund, han är inte ehlt 100 idag. Trött och vill bara vila. Tuva badade på sen fick hon bli torr, rena kläder, fick gröt sen somnade hon på 5 sekunder och sover nu middag.

Till Vilmer och mig gjorde jag hans favvis rätt, spagetti & köttfärsås. De funkar alltid! TRE portioner stoppa han i sig, vilket är ett bra tecken på att han inte är sjuk, utan nog bara varit lite extra trött idag! De blev mkt sol igår och bus så gör inget han håller sig ifrån den idag!

Vi har också fixat doppresent idag till lilla Joel, han kommer bli skitnöjd på ren svenska!!!

Nu ska Vilmer & jag spela bolibompa här på datorn.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0