Lugnet råder!

Här råder en härligt lugn. Tuva och Vilmer sover sen en tag tillbaka & Tim sitter här hos mig och äter sin kvällsfika. 3 frallor, 1 macka, 1 stor tallrik flingor med mjölk och ett glas oboy!

Jag började morgonen med 1 timmes snabb promenad och sedan massa situps-klapp på axeln!

Barnen har varit hemma och de beställdes pannkakor till lunch, bästa grannen hann hem och fick äta med oss.
Nu är fotbollsträningen över. I söndags spelades sista matchen där Tim va enda målskytten!

Imorgon fyller mamma 55år men detta ska vi fira först till helgen. Ska hem till Inga imorgon på fika. Ska börja dagen med en powerwalk först!

Snart ska Tim i säng sen får jag se vad jag ska hitta på, hyra en film kankse??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0