Söndagsmorgon

Tuva sover  middag här ute i sin vagn, jag har sjunkit ner i en stol ute på altanen med en filt över benen. Solen lyser lite med sin frånvaro idag, molnen täcker den... Vilmer har ont i magen idag så han liger i soffan idag vill inte leka men vi har läst en himla massa böcker istället. Ska snart ordna med lite lunch till oss.

Igår fick jag nog på en av tränarna på Tims fotboll, har velat säga både de ena och andra till honom ch igår gjorde jag det! mejlade honom ett långt mejl med mina tankar och att hans språk och tonfall mot barnen fik vara nog nu, sen ringde han och vi pratade säkert 45 min...först hade han alla hundra taggar ut och nekade till allt, me tillslut började han vända och de slutade bra...så får vi se! Jag har skickat en kopia till föreningens ordförande, jag har inte det språket till mina barn och jag tillåter inte att andra avänder ett sånt ovårdat språk heller.

Han är desstom vuxen och deras ledare, en förebild som dom ska se upp till! Hoppas på förändringen nu som han lovat...vi får se!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad stark du är!! Hoppas att det blir bättre. stor kram

2010-06-08 @ 11:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0