Bugg-goa ungar-MFF

När jag körde ner för att hämta Tim på träningen, spelades precis en låt med Robert Gustavssons grupp- Rolandz tror jag dom heter. Hur som helst, jag skulle vilja lära mig bugga! Är nämligen TOTALT urkass på just de, noll taktkänsla, stel som en käpp. Tror de skulle vara himla skoj. Snart e de ju bröllop och då blir de ju en hel del bugg. Skulle över lag vilja lära mig dansa lite mer!

Blev i övrigt både irriterad, arg och paff när ajg körde ner för att hämta Tim på träningen. Hör till att sen han började på fotbollen så har jag varit där, i ur och skur, sol, 15 minusgrader ja varje gång utom med idag 3 ggr! När jag kör dit, då möter jag Tim ute på den stora vägen!!!! (Stora i Lommagator mätt) Där gick han själv, 9år på kvällen... Då hade träningen av någon anledning som Tim inte lyckats förklara för mig slutat TIDIGARE! MEN HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ, har tränarna inget som helst ansvar här, utan bara släpper iväg dom hur som helst??? Dessutom vet dom att Tim inte är som alla andra.... När DOM väljer att avsluta träningen tidigare UTAN att meddela oss föräldrar då får man fanimej se till så barnen är under uppsyn! Tänk om jag nu tagit ett annat håll till träningen, kommit till planen och ingen varit där, ingen Tim... Då hade jag fått ett frispel!!!!!! Jag e så noga med Tim, att han blir körd och att ajg vet var han är osv så kommer dom bara och förstör.....!

Tim har varit så himla fin, lugn och go idag. De e så härligt när han är i sån harmoni med sig själv, värmer mammahjärtat!
Barnen är nybadade idag. Vilmer somnade i soffan när han tittade på MFF-ÖSK nu ikväll. Tuva och jag va uppe hos Tim då. Tittade när han spelade sitt nya fotbollsspel som han köpte idag.

HEJJA MALMÖ! 3-0 just nu:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0