En smak av våren!

I fredags fick man verkligen känna av den kommande våren!
Vi hade över 20 grader varmt på vår baksida, la ut en tjockt täcke och filt där Tuva lekte på i flera timmar, Vilmer va överlycklig lekte och busade i trädgården. Vi njöt, kände värme, fick använda trädgårdsmöblerna när vi åt lunch. SÅ HÄRLIGT!!!!

När Jonas kom hem for jag iväg till Ica Maxi för storhandling, 3625kr fattigare och äntligen en full kyl, frys och skafferi fullt igen=)

Sen grillade vi rostbiff som vi hade hasselbackspotatis och whiskeysås till! Några glas kallt vitt vin åkte ner också. Till dessert hade Jonas gjort en chokladmousse, recept från Jan Hedh kna beskrivas med ett enda ord - DRÖÖÖÖÖÖM!

Recept kommer inom kort!

Igår skulle vi träffas hemma hos mina föräldrar jag och syrran med våra kids och män. Men JOnas jobba och tyvärr blev lille Elvin dålig och fick maginfluensan så de blev bara jag, Tuva & vilmer som åkte hem till mormor &morfar. Vi hade en riktigt mysig em med god mat!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0