Upphottad man;-)

Nu va nya glasögonen beställda, vilken hunk till man man kommer få nu. Dom e sååååå snygga på honom, så tummen upp!
Fm spenderade vi på Entrés lekland. Vilmer har busat busat och busat en massa. Tuva sov i sin vagn hela tiden. Sen begav vi oss ut till svågertorp, jag skulle in på babyland för att reklamera Tuvas skötväska som gått sönder. Fick välja en ny, så nu har Tuva en ny snygg skötväska! Tyvärr va den bruna helt slut så blev en svart. Teutonias nya 2010 färger va ute, en mörklila som va galet snygg...är sååå sugen på att sälja sittdelen och köpa en ny lila-hade passat min tuffa prinsessa perfekt! Fast e kankse lite utkastade pengar.... aja, SNYGG e den iaf!

När jag kom hem från Entré va här nystädat, städerskan har varit här idag och va i full gång med att städa när vi åkte. De e en sån lyxig känsla att komma hem till ett så rent och helt nystädat hem! Fredagslyx!

Min mamma har varit här i em för att ha lite Tim tid, så hon har varit fastklistrad enligt Tims order på hans rum i 2 timmar:-)

Vår annars spikade fredagsmys med taco & Amigo på tv bryts idag. Tim sa nääää inte taco nu igen!!! Så vi bytar ut det mot pizza som Tim önskade. Skönt för mig som slipper stå med mat idag!

Jonas jobbar kvällen som vanligt, så jag har en lugn fredag med mina fina barn. Tuva sover en stund nu, sen ska hon äta därefter packar vi in oss i bilen, hämtar pizza sen blir de Bilibompa-Amigo och lite godis. Sen ska barnen lägga sig och jag förhoppningsvis få se Lets Dance idag.

Imorgon har vi nada planerat. JOnas ska ut med kompisar, bowla & käka middag. Vi har Tim så blir då att vi håller oss hemma på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0