Att inte räcka till....... idag känns de i...

Att inte räcka till....... idag känns de inget kul. Jag räcker inte till. Vilmer vill hela tiden leka, leka MED mig. Tuva är liten, mår inget bra och vill bara ligga i min famn största delen. Att se Vilmer hur ledsen och besviken han blir när jag inte kan vara med honom. Har byggt en tågbana med honom nu men nu vill han leka, drar och kallar på mig. Vi har lekt mkt men idag vill han leka hela tiden och ihop... Är smärtsamt att inte kunna. Tuva ligger som en liten trasdocka hos mig, behöver vila och gör de bara i mob famn... trodde hon kunde sova i sin säng innan, men 15min senare satt hon upp i sängen och grät...:-( Jonas jobbar så e ju själv...


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Sandra!



Vad jobbigt med sjuka barn och ensam dessutom :-(. Hoppas att lillan kryar på sig snabbt!



Vad kul att ha ännu en blogg att följa :-).



Vad söta barnen är! Är ju så länge sedan jag såg några bilder på dom och lilla Tuva har jag ju aldrig sett.



Vi hörs igen!



kramar

Linda

2010-05-09 @ 20:18:18
Postat av: sandra

E de du Rosdahl??:-)

2010-05-09 @ 20:24:23
Postat av: Linda

Yes box :-D

Hittade hit från Pernillas blogg :-)

2010-05-09 @ 20:58:42
Postat av: sandra

Aha, vad roligt!!!!! Här finns många fina bilder på barnen, speciellt Tuva som inte protesterar mot kameran än:-) många bra middagstips & goda recept hittar du här!!



Hur är det med Nelly?? Hon e född -07 som Vilmer va?? Någon tvåa på gång??;-)

2010-05-09 @ 21:20:43
Postat av: Linda

Vad skönt att Skruttan fick medicin i dag.

Så jobbigt när de små är sjuka ju.

Var hemma med Nellie förra veckan med feber och magsjuka BLÄ!

Ja visst är ho 07a. Född den 29 juli.

Och nej, här är ingen 2a på gång. Får väl se om jag får med mig J på noterna någongång ;-)



Vilmer fyller väl nu den 26:e? (Min pappas födelsedag, därför minns jag)



Kram

2010-05-10 @ 19:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0