Badprinsessan!

Igår badade Tuva & Vilmer tillsammans, jag tror de va den lyckligaste dagen i Tuvas liv! Hon va överlycklig!!!! Hon plaskade och skrattade så hon knappt fick luft. Senaste månaderna har hon suttit i sin matstol och duschat vilket jag tycker är enormt smidigt så hon har inte känt på de här med att sitta själv i stora badkaret och plaska!
Jag tror minsann även detta blir ett vattendjur!


Nybadade prinsessan med sin nya fina morgonrock som mormor köpt!




Drar storebror i håret!


Mina underbart fina barn!!!
Mamma älskar Er såååå mycket!!!


SÖTNOSARNA!!!!


Idag har Tim studiedag och är hemma med mig & Tuva. Vilmer är på dagis så Tim njuter verkligen. Vi har haft en lugn morgon. Jag har fått städat köket ordentligt, tvättat, vikt massa tvätt och lagt in, dammtorkat bottenvåningen och städat kylen!

Nu ska jag fixa lunch, Tim har beställt pannkakor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0