De här med sovmorgon är ju som bortblåst!

Jag inser typ varenda dag varför vi inte är vakna till framåt natten eller varför vi inte håller igång till 2 på natten när vi är iväg...

Tuva har nu flera nätter vaknat vid 4-5 så får hon mat då sen tar de en timme ungefär så somnar hon igen om man har tur. Kl.4:30 gick hon och jag upp idag, de va redan fullt i vår säng då lillprinsen kom intassandes  innann under natten och kröp ner mellan oss.
Så vi satte oss i soffan och mös tittade ut på stormen som rådde och regnet som öste ner. Skulle de inte vara VÅR nu...??? För när jag tittar ut är det höstlikt. jag tyckte minsann jag la in en beställning på ljumma kvällar med härliga vårdagar där solen värmer oss!

Här kommer lite nya bilder på Tuva


TUVA ÄTER LITEN SMÖRGÅS MED SMÖR & LEVERPASTEJ FÖR FÖRSTA GÅNGEN!

Som vanligt massa kladd...


Tuggar & funderar vad de va som landa i munnen....


Tror jag spottar ut det igen!


Dessa kladdiga händer....


Äntligen fick jag nått gott, YOGHURT e smaskens då kan man vara glad igen!


Smuttsig men söt som få iaf!

SMÖRGÅSRÅN DAGS; GOTT!!!!




Kan man annat än älska detta matmonster?=)

LITE BUS I PYJAMAS INNAN SÄNGEN & NATTI NATT








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0