Jag och min stora kille!

Idag har Tim och jag haft lite egentid och han fick bestämma vad vi skulle göra. Han skulle få nya domarkort & vissla för att lillebror blåst i hans andra visselpipa så nu ville han inte ha den mer....

Så vi började med Burlöv center, första besöket gick till GAME butiken-bläddrat igenom tusen spel och som vanligt kört rn (läs några) matcher på deras Xbox. Efter det blev de BR besök-köpa kort, sen va han hungrig och ville ha pölser med bröd och en snurrdricka. Efter detta körde vi till Tpys r us, i en TIMME gick vi runt där...Tim skulle kunna vara där fem timmar.

Hemma blev den sen pannkakor och kladdkakebak, Tim beställde det igår och självklart måste man ju baka då!

Kvällen har löpt på bra. Tim & Vilmer har badat, busat, spelat wii & haft kul. Vilmer somnade i bra tid och sen la sig Tim för att se en match. Bara lilla loppan kvar som inte skulle sova, hon har klättrat runt bland kuddarna i soffan, dragit mig i håret, knipt mig i kunderna, pussats, ålat sig hit och dit, knot sig i ögonen, skrattat och hållt på...när hon tittar upp så där på en och ger ifrån sig värsta leendet så ögonen lyser VEM smälter inte då??

Älskar mina fina barn!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0