Moffar stooort ket....

Jag vill börja med att ge ett STORT GRATTIS TILL PERNILLA!!!!!
Grattis vännen, vilken spännande resa ni har framför er som vi har glädjen att få följa! Hoppas vi kan ses snart!!!!!

Igår hände inte speciellt mycket, har haft min underbara mamma här ute nu i 2 dagar. Fast man är 30år så är mamma ändå alltid MAMMA och en alldeles speciell person!

Vi njöt ute en stund i trädgården när solne tittiade fram och kunde sitta ute och äta med en varm kvällssol som lös på oss. Svårt att förstå med take på dagens väder....Fy hundan så kallt!
Vi har sen 1 månad tillbaka stängt av värmen, men idag fick den åka på igen, va ju svinkallt här hemma. Så nu har vi värme i huset igen-skönt!

Ska lägga upp lite middagstips nu och recept.

Sen har jag tänkt ta en snabb sväng till Nova för att kolla på en stor segelduk att ha ute på altanen som solskydd. Ska även fixa en liten present till åt Theo som Vilmer ska på kalas till på lördag och en liten present till åt Vilmer från min mormor. Så är alla Vilmers presenter klara!

Skulle behöva nerom till bagaren också för att lämna en bild på Blixten McQueen. Han ska göra en sådan tårta som vilmer ska ha på sin födelsedag.
Vilmer har önskat sig ballonger, Blixten McQueen tårta, presenter, ljus och en pinjata!

Moffar ha stooor ket till Vilmer säger han jämt och så rabblar han upp vad han vill ha när det är hans födelsedag:-)
(Morfar har stort paket till Vilmer betyder det om ngn inte förstod)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0