nöjd!

Kämpat och varit den duktiga mamman för mina barn idag trots att jag mår skit på ren snenska...

19:30 så va alla TRE barnen i säng, Vilmer & Tuva sover, Tim ligger nerbäddad och ser en film som han brukar fram till 20:30 då han släcker lampan och somnar. Jag har tagit täcket och kudden och bäddat ner mig i soffan igen. Kurerra mig/se på tv tid. Min näsa och överläpp är rent sårig av de 1000ggr jag snytit mig idag...

Dammsugning, disk och vikning av tvätt får vänta, finns INGEN ork till det idag...

Nu värker öronen med.
Tuva verkar också ha ont i öronen, så blir nog ett läkarbesök med henne imorgon.

PROSIT!

Kommentarer
Postat av: Caroline Huff

Krya pa dig!

2010-05-04 @ 18:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0