Som jag trodde

De va öroninflamation Tuva hade, på vänster öra igen. Kåvepenin 3ggr om dagen nu i 7 dagar. Brukar vända rätt fort efter kuren dragit igång så de känns skönt.

Vilmer & jag ska äta lite lunch nu ute i vårsolen!
Goda rester från igår, potatis-och köttfärsgratängen. Tycker verkligen ni ska prova den.VÄLDIGT GOTT!!!!!!
Vi gjorde dubbel sats, så vi har fryst in plus att de blev lunch till oss alla idag!

Har skruit upp färsk annanas och köpt jordgubbar som vi ska smaska på sen efter lunchen när vi njuter där ute!

Hade blivit något fel när jag la upp receptet på HONUNGSROSTAD SÖTPOTATIS MED VÄSTERBOTTENOST men det är ordnat nu så nu kan ni laga den utsökta potatisen i helgen när ni grillar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska verkligen ta och gå igenom recepten på sidan

:-). Verkar så goda vissa av dom!



MUMS!

2010-05-10 @ 19:41:46
Postat av: Sandra

De tycker jag!!



Lägger ut middagtips i stort sett varje dag och fyller på med recept!

2010-05-11 @ 07:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0