Check!

Check...de känns som att man betat av lite sista tiden, krossat brillorna, shigella, stambesökare på lab mm.

Idag har jag hunnit med att först bli väckt kl 5 då vilmer inte ville sova mer (han sa till Jonas redan igår kväll att han inte skulle sova länge) , tidigt i duschen, möte med dietist 8:30 i Lund och då först ett besök på lab på Lomma vc, hem igen, ut med barnen i duggregnet men de tyckte dom bara va kul, en timme va vi ute & gick, sen välling till Tuva, i säng med henne, handla, fixa lunch & NU boom rätt i soffan. Vilmer är förkyld & har feber. Så nu har jag hoppat i myskläderna för nu ska vi hålla oss inne nästan hela dagen. Måste till Entré sen FÖR MINA NYA GLASÖGON E KLAAAAAAAAAARA!!!!!

CHECK!

Vi gick en sväng bort till Vilmer dagis inne, jag, Vilmer & Tuva. Tuva gick hela vägen dit & nästan hela vägen hem & fick lekt av sig lite ute på dagis. Hon gick rakt fram till en grupp småbarn som lekte där, min sociala lilla flicka! Vilmer skulle tvunget ha sina randiga vantar & självklart hade vi glömt dom på dagis, men de gick ju bra. Han fick sina vantar så ingen skada skedd!

Igår va vi e sväng på IKEA för att kolla in nya säng  till både Tim & Vilmer, så nu har vi bestämt oss och jag har hittat en kombinerad tv möbel/förvaringslåda som Tim ska få. En ny serie i Barnens IKEA. Sugen på det inne hos dom små med, att sälja TROFAST och ha in dom men får se. Nu börjar vi med att få ut den stora hemska sängen som blivit nerklottrad och in med en ny fin växasäng.

På Toys r us kikade jag ut lite julklappar till barnen som dom önskar sig & som är vettigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0