HAT & KÄRLEK!

Jag har en sån ENORM kärlek till min familj, jag är så lycklig för mina älskade barn som ger mig en sån lycka varje dag och jag är gift med världens underbaraste man!!!!!!!!!!!! DÄR i dom alla finns min stora kärlek!
Det är varje dag enormt mycket att stå i med en familj på 3 barn men vi har så kul den mesta tiden, de händer massa roligt med en 1 åring, en på 3½ & en på snart 10år och vi har flera mysiga stunder som vi tar vara på.

Hat har jag nu allmänt mot ALLA J*VLA prylar som gär sönder i vårat hem just nu... Idag va de dags för tvättmaskinen! FÅR SPEL! För 3 veckor sen lyckades jag ju utan att ajg märkt de sätta mig på mina glasögon på flyget dom hitta jag i 2 delar... 5000kr för de nya... Dessutom har jag varit sjukskriven 1½ vecka för Shigella, VAB:at för Tuva & Jonas är sjukskriven 3 veckor för sin Shigella så våra löner lär ju vara botten! Jonas ska få 2 veckors betalning från smittskydds någonting...de kan man ju undra när han får...försäkringskassan betalar ju ut lite när de passar dom och skiter i att man har räkningar. Har bara hat mot allt sånt just nu. Fan de måste vara jävligt skönt att slippa bry sig om man har råd el inte!

MEn kärleken har jag till 200% och det gör mig så lycklig!

Precis kommit ner efter nattning av Vilmer, min fina fina goa kille. Där hämtar jag mycket kraft. Att krypa ner hos honom varje kväll, läsa saga och han ligger nästan kind mot kind, suttar på sin napp, helt trygg i min famn, sen dricker han sin välling, vi släcker och han somnar alldeles kloss mot mig med sin hand på min kind. Stor mammalycka!

Imorgon ska jag ha en annan mammakärlek, då ska jag iväg med MIN fina mamma till Vellingeblomman med Tuva & Vilmer! MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0