Näring...

Idag har inte varit en bra dag... De börjar tära på mig nu att inte kunna äta. Har tappat 4 kg på EN vecka och lever i princip på vatten och vätskeersättning. Väntar på provsvar vad som står på i min lille tarm, den har fullständigt slagit bakut!

Med 3 barn hemma idag, besök på Nova för att ordna vinterskor till Tim, vinterjacka till Tim & Hallowendräkter till ungarna va jga sen helt slut.

Ingen mat, själv med 3 barn, ösregn, inga glasögon (som knäcktes mitt av på flygresan hem) ger huvudvärk jämt... När saker och ting en efter en inte gick min väg kände jag att de va stopp! Älskade mamma ryckte in, 10 pastasnäckor senare, barnen i säng (efter en pärs då Tuva bara skrek) så har jag landat igen. Nu är Greys slut så dags för mig att hoppa i säng. Får se hur natten blir... Tuva har varit vaken 2 ggr nu sista 30 min och storgråter-hoppas inte hon ska bli sjuk bara.

Imorgon är det hallowenfest på dagis, Vilmer längtar SÅ MYCKET! På fredag är de fest i skolan för Tim!

Tuva vaken igen..puh....natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0