Tims rum!

Tims rum håller på att genomgå en förvandling! gamla möbler fick åka ut och nytt in, han börjar ju bli stor min kille nu!
Har alla möbler i vitt och nu vill jag ha in FÄRG! Tim älskar färg, fotboll & tv-spel, DET ska få synas!

Nu vill jag ha en grön knallig ryamatta, en LACK hylla


ska monteras upp på långsidan ovanför sängen och i den ska de stå en tuff väckarklocka i färg, några tuffa boxar & böcker! Även sängen ska upp med förvaring under


Vår sovrums TV ska Tim nog få, en LG LCD på 32 tum ska upp på hans vägg, ovanför tv:n ska en vit LACK hylla upp bara ett hyllplan liksom och på den ska några färgglada fotbollar ligga!
Under tv:n ska en hylla finnas, vilken sort vet jag inte än men där ska hans playstation stå!

På sängen ska påslakan i klara färger ligga!

Ena kortsidan av rummet, den väggen skulle ajg vilja ha en fräck tapet på, kusin Anna-förslag??? Sen ska en tuff hissgardin upp som du kära kusin kanske vill sy till mig när du har tid?? *blink blink*

Inspiration från ett nummer av PLAZA som handlade om tonårsrum!

Kommentarer
Postat av: Carita

Hmm...känner igen dessa möbler...du har bra smak granne Lang...;o)

2010-10-08 @ 11:06:07
Postat av: Kära kusinen Anna *blink blink*

Jag ska ta mig en funderare. Vet att jag sett coola fotbollstapeter någonstans.

2010-10-08 @ 11:06:28
Postat av: Caroline

Oj, sa mycket ni gor dar hemma. Jag vill se bilder.

Jag vill mala mitt kok och satta upp hyllor, mala badrummen osv. Men jag ar for lat...far val ta det i etapper.

2010-10-08 @ 18:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0