Utflykt & lappskrivning

Idag har ajg haft en utflykt med barnen här i Lomma! Snörade på oss skorna i fm, på med vindjackor, packade vagnen och gick iväg. Ner mot byn vandrade vi, tittade poch undersökte olika löv, blad, sprang i lång trappor, tävlade, läste varenda karta som fanns och busade! Påvägen ner gick vi till Lomma skateboard bana, en given lekplats för mina 2 småttingar. Kan verka tråkigt men de hade superkul! Vilmer lekte att de va stora båtar som vi fick gå ombord på, en ramp såg ut som en stor trappa med 2 steg. En överlycklig Tuva som 75ggr vandrat upp och ner där helt själv. Sen gick vi vidare till bageriet, köpte fika, vidare till KOnsum för inköp av dricka. Sen skulle vi till bibblan men de hade stängt. Så vi traskade hemåt igen! De som egentligen bara skulle bli en promenad blev ju för ungarna en helt liten utflykt!

Känner att de börjar bli dags för mig att skriva lite lappar nu inför vår resa, lappar till mormor & morfar som ska vara barnvakter. Inte för att jag inte litar på dom at de fixar detta utan för att mitt mammahjärta behöver de, alla små egenheter och vanor barnen har ska fortsätta utan att vi e här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0