Dessa utgifter jämt jämt...

Tims dator har varit en projekt... För ett bra tag sen nu fick han ett utbrott som gick ut över datorn som fick ta emot både sparkar, boxnävar och detta slutade med att den inte mådde så bra och det trådlösa nätverkskortet la ner...
Han fick känna på hur trist detta blev. Men nu har vi alltså köpt ett nytt för 350kr...sen ville han mest av allt ha Lego Star wars igen...då detta inte längre va kvar på datorn så fick vi ju tvunget köpa nytt 300kr till...så trodde man allt va frid och fröjd men ICKE! Nä, då har något hänt med grafikkortet, ett nytt kostar minst 790kr...suck! Bestämde att han då får ta vår stationära lilla dator här nere. Problem 1, vi har inget trådlöst nätverk i den allltså får e köpas...300kr....problem 2 från vår dator till hans skärm passar inte alltså behövs en ny sådan...149kr till!
Men nu HOPPAS jag att allt är inköpt och funkar utan minsta problem!

Dessutom va ju inte tv lönt att laga alldeles för dyrt, så här sitter ajg nu och rakt framför mig på vägen sitter denna grymt stora och fula upphägning som vår stora tv hängt på...tar jag bort den finns 8(!!!) stora hål..tror ni jag jublar???? NÄÄÄÄ!
Så vassego alla ni rika mäniskor där ute som vill hjälpa en fattig 3 barnsfamilj med en ny tv, jag tar tacksamt emot en ny Samsung LED TV! :-)

Dessutom har alla dessa förbannade äckliga mini flugor som vi har i massssor skitit ner vår fina vita tapet så nu måste vi tapetsera om där också, skulle behöva måla vardagsrummet igen...bänkskiva i tvättstugan, nytt handfat, ny kran mm mm mm mm!
Tog en triss igår men nada där!

JAG LÄNGTAR TILL VÅR VECKA PÅ KAP VERDE, EN VECKA AV LYX!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0