Ibland lite extra!

De kommer alltid tillfälle då barnen är lite extra underbara & söta, då modershjärtat slår lite extra...visst? Nu är ett sådant tillfälle här hemma. Dom små barnen ligger, Tim hoppade in i duschen och sen satte han sig hos oss i soffan då han ska få se första halvleken MFF-HIF med oss. Så nu sitter han här, uppkrupen i soffhörnet studerar varenda rörelse som sker på planen och har små söta kommentarer som bara Tim kan ha. När jag tittar på honom där han sitter i sin TOMTE dräkt, söt så mina tårar nästan kommer. Han älskar sin tomtedräkt, den e så alldeles jättemjuk. Som vi letade efter en tomedräkt förra året...Det är inte lika lätt att dagarna precis innan jul hitta en i strl 152 som att hitta en i strl 68. Jag trodde inte Tim ville ha en (hur jag nu kunde tro det) men eftersom Vilmer hade ville ju självklart han också ha en. På julafton vill Tim inte vara finklädd då vill han ha sina mjuka tomtedräkt! I själen är man inte så gammal när man är 9år. Iår ska jag fixa en ny tomtedräkt direkt!
På tal om julen, Tim har redan berättat 3 saker han önskar sig av tomten... 1) FIFA 11 2) DVD Ensam hemma 1 3) Lego Star Wars - Complete saga till WII.

De va så gulligt idag... Tim har hela tiden sagt att han inte gillar MFF och han skulle inte följa med morfar på match. Men nu gillar han dom LITE. Och nu vill han följa med morfar på match. Sen blev här ju mål för MALMÖÖÖÖ och vem blev gladast rent spontant-JO TIM! Han hoppade och kramade oss. Nu ska han få se andra halvlek också för han tycker matchen  är SÅÅÅÅ bra!!!

ÄLSKADE TIM!!!!! Mammas fina hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0