Ingen famn att krypa upp i...

Nu så äntligen har vilmer somnat...kl 21 istället för vid 19. Klättrat och absolut inte kommit till ro ikväll, hoppas de va en engångshändelse för om han ska bli så här speedad för att han inte kan göra sig av med all sin energi som han brukar då blir de jobbigt för alla!

Efter den magiska vällingen somnade han iaf bums!

Jag har nu lutat mig tillbaka och ska se CSI. Har varit så sällskapssjuk hela dagen och inte en endaste själ har haft tid för mig:-(
Nu saknar jag mitt hjärta extra mycket, hade helst legat uppkrupen i hans famn nu och tittat på CSI.

Imorgon skulle jag haft tjejmiddag här men valde igår att flytta fram det pga Vilmer nu. Känns inte bra att lämna iväg honom till morfar när han inte mår bra och har så ont. Han har börjat svullna om sina fingrar, har läst att de kan vara så den första tiden efter att man blivit gipsad. Imorgon ska mutor inhandlas så han börjar röra på fingrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0