Längtar extra mycket

Idag är en sån dag då jag längtar extra mycket efter semestern..29 dagar kvar!

Vilmer väkte mig 01:20 skulle NER NER NER...fick inte och då brast han ut i gråt/skrik. De känns som han inte är vaken. Efter ett tag gav jag upp och hasade mig ner med täcke, kuddar och en gråtande 3 åring i famnen. Vilmer hann bara lägga huvudet på kudden i soffan så sov han igen, vaknat några ggr och jag har tillbringat större delen av tiden att sova i soffan ajg med. Kl 06 vaknade Tuva så då va de bara att vakna, mitt huvud dunkar, Tuva är genomförkyld och otroligt gnällig...tror hon har feber också. 9:30 la hon sig igen så jag hoppas hon sover en timme i em också annars lär em & kväll vara olidlig... Vi ska snart ge oss ut en sväng så vi får frisk luft. Egentligen vill man ju bara ligga platt fall i soffan och det är för just DET jag längtar till vår resa! För oj vad vi ska LATA oss, lata sig kan/får man ju inte med barn hemma!

Igår hade jag och barnen mysdag inne hos mamma, fast man nu är över 30 så behöver man sin mammatid!

Jonas är i Göteborg med Inger idag & imorgon, även pågarna behöver sin mammatid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0