Lite nytt!

Har beställt mina nya mörklila gardiner till vardagsrummet och nya till köket, där blir de ockå mörklila fast med lite mönster och panellängder istället för hissgardiner som jag har nu. Även köpt min första JULKLAPP, en till bus Vilmer. Påslakanset med hans älskade Toy Story figurer på!

Den svarta hissgardinen i sovrummet ska ner här i vardagsrummet och träpersienen här ska upp i sovrummet tror jag eller en av hissgardinerna från dubbelfönsterna i vardagsrummet H Tim får den andra.

Idag gick de bättre att lämna Vilmer, jag va nog med 30 min idag och han släppte glatt iväg mig då. Nu vet han att jag finns där och väntar tills han är redo. Från det att vi börjar på morgonen med att klä på oss, borsta tänder, äta osv så kan jag knappt lämna rummet utan att han blir jätteledsen, skriker efter mig och verkar så livrädd att bli lämnad... Tryggheten är att veta att han sen har de jätteroligt på dagis, han busar och leker som alla andra, äter gott och mår prima! De känns så underbart att varken Jonas el jag har någon tid på morgoen att passa utan vi kan ge honom denna tryggheten att hitta sig själv igen och att de går lugnt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0