Mina favvisar på Mallorca!

Planeringen inför nästa års resa med familjen, mina föräldrar och syster Marie med familj är i full gång! Vet inte hur många hotel jag tittat på.

Steg 1 är väl att bestämma NÄR vi ska åka, de ligger ju lite till grund för vilka resemål man kikar efter.

Så ska vi åka första veckan i september lägger jag mitt kort på Mallorca utan att blinka!
Ska vi lämna hösten och åka i Oktober kom syrran med förslaget Cypern, jag kan även tänka mig både Egypten och Turkiet. Men blir nerröstad på dom 2 senare. Vi söker alla olika ut av resorna. När vi har Tim med oss och överlag så tittar jag till 98% på hotellet, därför letar JAG också efter ett hotell som har de mesta och ett stort poolutbud samt lägger all fokus på BARN! För oss med 3 stycken med och framför allt Tim så ger vi inte oss ut på resturanger utanför hotellet, hyr bil och åker runt el vad de nu kan vara.

På Mallis känns som alla får ut de dom vill även på Cypern tror jag det är mysigt att se sig om. Egypten lockar mig lite också och hade nog fått med mig Tim ut på kameläventyr. Hittade även ett hotell där som va så fint och hade allt plus lite till! Vattnet är ju sagolikt med.

Detta är mina top 3!

1) Fastnat extra mycket för detta hotellet som jag tycker har allt och passar alla, plus att de ligger direkt vid stranden!
http://www.fritidsresor.se/resa/spanien/mallorca/alcudia/blue-village--alcudia-pins/?season=sommar-2011

2) Även detta är himla fint & till ett bättre pris!
http://www.fritidsresor.se/resa/spanien/mallorca/alcudia/blue-star-viva-blue/?season=sommar-2010

Ving har fel på sin sida tyvärr, där har syrran hittat ett superfint på Cypern och jag ett i Egypten.

Till senare när vi åker själva e jag sugen på detta i Turkiet:
http://www.fritidsresor.se/resa/turkiet/inekum/hotell-incekum-beach/?season=sommar-2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0