My lucky day...or not??

Datorn slutade ladda här om dagen plus att vårt lilla kamera objektiv gick sönder... 2 saker som direkt bara skriker peeeeengar och jag kände bara då att nu helvete skiter jag i allt huset kan ramla ihop om de vill jag bryr mig inte mer! HUR kan så mycket saker lägga av och gå i sönder på en gång??

Körde in med datorn igår och THAT was my lucky day! De va endast laddaren som va slut, fick dock en chock när han sa att en ny kostade nästan 800 (!!!!!) kr för en sladdj*vel! Snål som jag är så hittade jag en till HALVA de priset på Kjell & Company! 399 e ju bra mkt bättre än både 800 OCH ännu värre en ny dator!
 
Imorgon ska kameran lämnas in..där tror jag dock inte vi talar om några 399kr... suck så där vände nog turen neråt igen tyvärr. Men de får nog vara nu sålänge. Vi har tackolov ett stort objektiv vi tar med oss plus en vanlig digitalkamera också. Så vi reder oss nog.

12 dagar kvar!!!!! LÄNGTAR.....

Städerskan (jag) har varit i farten idag. Fick barnvakt av min systerdotter så passade på att städa av lite. Nu är nedanvåningen ren, dammsugat, dammtorkat, torkat av alla lister & element, skakat mattor och plockat undan. SKÖNT! Imorgon är det ovanvåningens tur. Sen är här fint inför helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0