Mycket tårar...

Här råder de tårar och tårar i stora lass=( Vilmer har kommit in i en period nu, efter det långa sommarlovet, där han INTE vill vara på dagis. Han börjar gråta redan hemma när han ska klä på sig sina vanliga kläder sen blir de bara värre och värre. Han gråter på ett sånt vis som fullständigt gör att mitt hjärta briser, som han är livrädd och bara vill vara nära sin mamma. Vi bestämde ihop att ajg följer med och stannar kvar på dagis tills han känner sig glad igen. Med dessa orden gick vi lugnt till dagis. Väl framme på dagis så VILL han in men jag MÅSTE vara nära nära honom. Vi va överens om att han SKA vara på dagis precis som han brukade innan sommarlovet och det vill han, nu ska vi bara hitta tryggheten igen. Idag va jag med en hel timme. I början fick jag knappt vända blicken utan att tårarna kom, men sen efterhand så lämnade han mig cm för cm och tillsut efter en timme lekte han sjörövarfabbe för fullt med sina bästa kompisar. Det va då OK att jag gick hem, han kramade mig och berättade att han inte va ledsen mer. Älskade unge... Han tyckte också det va bra att mamma fick vara med honom. Så nu kommer vi göra så iaf denna veckan så han får tillbaka tryggheten. Alla mår bra av det, framförallt han & vi som föräldrar!

Tuva är dunderförkyld och har feber så från henne är det också en himla massa tårar, hon kan ju inte berätta hur hon mår så det kommer i gråt istället. Nu sover hon middag, somnade innan jag ens lämnat rummet. Ikväll kommer min mycket efterlängtade man hem igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0