Nytt nytt nytt!

Dom nya gardinerna är hämtade och SKITSNYGGA!!!! Hunnit med både IKEA och Telenor också, en ny läslampa till vardagsrummet 99:- rena klippet samt gardinstång till de nya gardinerna i vardagsrummet...fick hjärnsläpp skulle haft till köket med men glömde så stackars mig måste till IKREA igen imorgon:-) Även blivit med ny mobil! HTC DESIRE mycket snygg!!!! Jonas har också beställt ny mobil men den släpps inte förän i mitten på Oktober så han får vänta lite och lär väl använda min sålänge:-)
Tims mobil har fått fnatt och för en gångsskull va turen på vår sida, GARANTI än så den lämnades in på lagning. Tim sparar nu pengar och önskar sig en Xperia x10 PRO blå.... Får väl se hur mkt han lyckas spara ihop.

Nu e de dags för mig att snart bege mig till skolan för möte sen ska jag ut på en löprunda, stryka gardiner, fixa mat och göra fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0