Socialen vid dörren....eller inte

Vilmer har byggt ett fängelse här i vardagsrummet med stolar och ett fängelse med sitt lego, Tuva sitter i legolådan samtidigt som hon tuggar på sina pusselbitar och gör allt för att jävlas med Vilmer...en helt vanlig dag i Langerska palatset! MAMMA DU KAN VARA LUGN, DET ÄR STOOOORA PUSSELBITAR SÅ HON KOMMER INTE KVÄVAS OCH INGEN BEHÖVER RINGA PÅ DÖRREN FÖR JAG ÄR OANSVARLIG=)

För er andra så hade jag skrivit i ett inlägg i somras att när vi va ute i trädgården så va Tuva plötsligt väck och insåg direkt när altandörren stog öppen att TRAPPAN...och där va hon nästan högst upp! Min mammas kommentar till det är då ATT....så kan du inte skriva i bloggen, rätt va de är så ringer någon på dörren från typ socialen för att jag varit oansvarlig och inte hållt henne under uppsikt.... Så alla ni som haft små barn som krupit upp i trappan klarat sig el trillat ner ni är HEMSKT oansvarliga och socialen står utanför er dörr för att ta hand om er.... Jag tröstar mig med att jag INTE är ensam om att tappat fokus i 1 min så ungen hunnit upp i trappen, ELLER HUR?!?
Min UNDERBARA KÄRA MAMMA har en liiiiiiten (!!!!!!) tendens att gå händelserna i förväg=)

Jag VET iaf att jag är en duktig mamma och väldigt normal sådan!  Jag väljer att kalla det mänsklig OCH att olyckor sker, ingen vill att olyckor ska ske MEN dom händer fast att de flesta mammor är som hökar över sina ungar.

ÄLSKAR DIG IAF MAMMA TROTS DIN LITE DRAMATISKA ÅDRA <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Ja du, du är vekligen inte ensam om det med trappan. Tyvärr kanske man ska skriva..

Nellie har till och med trillat från översta steget. HUGA! Mitt hjärta stannade! Men hon tog emot sig och stannade efter 5 steg!



Men detta kanske jag inte skulle skriva här i din blogg ;-). Någon från soc kanske läser. Haha!



Härligt med allt nytt du har fixat inför hösten.



kram, kram

2010-09-21 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0