Vanningen & tvättmaskin!

Igår hade vi en underbar eftermiddag jag & jonas med alla barnen! Jonas jobbade och jag kände att ajg ville & vi behövde komma ut för att göra av med lite energi! Frågade Tim vad han ville göra, då blev svaret direkt BADA! Så vi bestämde snabbt att bada skulle vi göra! Packade till oss alla, sen satte vi oss i bilen för att köra in till stan. Där hämtade vi upp Jonas på jobb sen styrde vi kosan mot Vellinge, Vanningen här kommer vi! Det blrv 3 kanonroliga timmar där. Barnen skötte sig exemplariskt utan de minsta gnäll el något trams! Tim va lyrisk, Vilmer så lycklig & lilla Tuva trodde hon hamnat i de största paradiset! Hon är lycklig bara hon får sitta i sin badbalja, i badkaret är hon överlycklig, kan ni förstå hur lycklig hon va när hon hade vatten överallt runt sig & dessutom fanns där små backar att gå upp o ner för 200ggr, en LIIIIten ruschkana till henne i piratlandet på Vanningen, djur som sprutade ut vatten. Hon va sååååå lycklig och hela hon lyste! Påväg hem sen blev det Mc Donalds sen kröp barnen ner till sängs direkt.
Idag har de inte hänt så värsta mycket. Älskade grannfrun med familj är hemma, så barnen har lekt hela dagen. Tvättmaskinsh*levetet har nu gjort sitt så vi for iväg och köpte en ny. Tacksamt att det va REA! Så på tisdags blir min (säger min då endast jag tvättar) hemkörd! Tvättstugan ska få ett ansiktslyft. Torktumlaren ska ut i förrådet istället ska en lång bänkskiva läggas in, ny vask och ny kran = STOOOOOOOR avlastningsyta! Snyggt & bra! Dessutom blir nu tvätten ren, luktar gott, dåliga lukten försvinner och de höga ljudet!
Nu ligger snart barnen, Jonas lägger Vilmer Tuva är lagd. Jonas har burit ner Tims Playstation 3, så nu vankas det film. Trollkarlens lärling på BLUE RAY! GRYYYYYYYYYYYYYYYMT bra bild, så snyggt så! Sen 21:45 slänger ajg mig i bilen. Dags att köra ner till bästa tjejligan för en natts jobb! Tummen upp för underbara arbetskamrater, det är så roligt att köra till jobb när man har så kul som vi har det! I LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0